Alla inlägg den 3 september 2012

Av cesia cortéz - 3 september 2012 14:09

Hej allihoppa!

Det här kommer då bli den blogg jag skriver i om min resa i Bolivia. Jag kan inte lova att den kommer att vara jätte uppdaterad men jag ska göra mitt bästa. För er som inte exakt vet vad jag ska göra så kan jag berätta det lite kortfattat.

Jag ska vara i staden Cochabamba som då ligger i Bolivia, där ska jag vara till slutet av maj och ska jobba som missionär. Jag kommer att vara med och arbeta i församlingen som heter Palabra de fe och sen så kommer jag även att vara med i en organisation som heter FANICA. Där kommer jag att få hjälpa barn som har det svårt hemma på alla möjliga sätt. Jag kommer att hjälpa de med skolarbete, lära dem engelska och allt möjligt. Men viktigast av allt är att bara finnas till för dom, ge dom all kärlek man bara kan.

Nu är det bara 4 dagar kvar och det börjar pirra lite i magen men jag är inte alls orolig, bara förväntansfull   vi hörs, ha det gött så länge!

God bless you all! 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! mitt namn är Cesia. Bloggen skapades för att dokumentera min resa i Bolivia. Men väl i tillbaka i Sverige fortsatte jag mitt skrivande om allt möjligt. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards