Alla inlägg under maj 2013

Av cesia cortéz - 10 maj 2013 03:27

Idag var jag och firade Joels lillasyster Jhossy som fyllde 2 år. Så söt den lilla flickan. Nu efter ett tag känns det att barnen inte längre känner sig blyga eller rädda inför mig så det känns bra. Det jobbiga är bara att jag åker till Sverige om 1.5 vecka och blir tvungen till att lämna hela familjen. Men tack vare goda kontakter jag kan lita på så kommer jag fortfarande att kunna hjälpa de ekonomiskt men inte som nu. Nu när jag är här kan de ringa mig precis när som helst när de behöver. Ja det känns jobbigt men vem vet om jag kommer tillbaka, only God knows! ;)


   

Gör iordning prinsessan inför firandet 

Jadå det finns plats för alla!

ja b

Så tjock han blivit! den lilla söta bebisen...    

Dags för tårta!!!  

Doppa ansiktet i tårtan är ett måste, haha även om man fyller 2 år!

Joel älskar sin säng, han delar den även men sin lillasyster  

Åh så fina de blev i sina tröjor!! :D    

Hela familjen är samlad! :) 

les extrañare!!

Presentation

Hej! mitt namn är Cesia. Bloggen skapades för att dokumentera min resa i Bolivia. Men väl i tillbaka i Sverige fortsatte jag mitt skrivande om allt möjligt. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards