Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av cesia cortéz - 26 oktober 2012 13:54

Hej gott folk!  

Idag drar jag och gängen ut till Chapare, det ska bli sjuktspännande! jag hoppas jag slipper bli biten av allt för många mygg och att jag klarar mig från alla läskliga djur, insekter och kryp   . Jag vet inte alls mycket om vad vi kommer att få göra där men det gör saken ännu mer spännande, det enda jag vet är att vi kommer arbeta i 1 eller 2 församlingar, inte helt säker! Vi kommer förmodligen evangelisera mycket :) indianer, bolivianer och säkert många andra härliga människor! Jag ber för att vi inte ska bli sjuka av maten eller den troligtvis sämre hygenen som finns där...

Jag ser fram emot att få bada på något coolt ställe och kanske få se något fint och stort vattenfall, se den fina naturen och äta god mat och prova på massa nya frukter! men framförallt se Guds verk i det vi kommer att göra.

I will update you med många foton och säker grymma berättelser när jag kommer hem. God bless you!

chauuuu :)


 

Chris Tomlin – Indescribable


Presentation

Hej! mitt namn är Cesia. Bloggen skapades för att dokumentera min resa i Bolivia. Men väl i tillbaka i Sverige fortsatte jag mitt skrivande om allt möjligt. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards