Alla inlägg den 2 mars 2014

Av cesia cortéz - 2 mars 2014 19:14

Helluuuu!


Nej jag jag lyckades inte hålla mig uppdaterad i en vecka ens...haha men det gör ju inget så länge det inte är allt för sällan :). Jag har varit ganska upptagen under helgen då min bästa Samady kom och hälsade på från Göteborg, en riktig spontanresa blev det för henne. Sånt gillar jag, spontana saker. Så under helgen har jag hunnit med sittning med klassen, jobb hela lördagen och efter det blev det 3tim bio och även besök på en campus fest! Sen idag eftermiddag så åkte Samady hem och även jag kom tillslut hem till Forshaga igen :)

Idag har dagen bara fått rinna iväg, har inte varit i min fantastiska församling tyvärr..hann inte med det eftersom att jag kom hem sent från Karlstad. Och ja, för er som inte vet det så är jag kristen och går alltid till kyrkan på söndagar :) Inte för att jag måste, för att det tillhör min "religion" eller något sånt. Det är helt enkelt för att jag älskar att gå dit och träffa alla sköna människor som finns där och för att det är höjdpunkten och en bra start/avslut på veckan (beror på hur man ser på det)   




 



Presentation

Hej! mitt namn är Cesia. Bloggen skapades för att dokumentera min resa i Bolivia. Men väl i tillbaka i Sverige fortsatte jag mitt skrivande om allt möjligt. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards